Job 13 van 35


Report this listing

Solliciteren



Telemarketing Medewerker


Functie

Als Telemarketing Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verkopen van producten via telefoon aan onze bestaande klanten. Je hoofdtaak is het benaderen van klanten om hen de mogelijkheid te bieden hun bank- en verzekeringsdiensten te optimaliseren, waardoor ze meer comfort en flexibiliteit krijgen.

Taken van de Telemarketing Medewerker:
  • Contact opnemen met klanten om hun bank- en verzekeringsdiensten te optimaliseren
  • Verkoopdoelstellingen bereiken
  • Klanten overtuigen en correct informeren
  • Zorgen dat klanten hun ondertekende contracten terugsturen
  • Nauwkeurig de wettelijk voorgeschreven scripts volgen
  • Klanten informeren volgens de procedures; vragen beantwoorden; informatie verstrekken

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een gerenommeerd financieel bedrijf dat zich toelegt op het verstrekken van hoogwaardige bank- en verzekeringsdiensten. Als Telemarketing Medewerker speel je een cruciale rol in het verbeteren van de klanttevredenheid door het aanbieden van op maat gemaakte financiële oplossingen aan ons bestaande klantenbestand.

Jouw profiel

Vereiste vaardigheden en eigenschappen:
  • Commerciële instelling
  • Verbale communicatievaardigheden
  • Klantgerichtheid
  • Stressbestendigheid
  • Dynamisch ingesteld
Opleiding, ervaring en licentievereisten:
  • Diploma middelbaar onderwijs (CESS)
  • Verkoopervaring is een pluspunt
  • Idealiter 3 maanden ervaring in een klantendienstomgeving
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Vaste werktijden, beginnend om 9:30 uur elke dag.
  • Afhankelijk van prestaties is het mogelijk om na 6 maanden dienstverband een contract voor bepaalde tijd af te sluiten. Op langere termijn is een vast contract bespreekbaar.
  • Téléworking is mogelijk
  • Maaltijdcheques
Als je geïnteresseerd bent in deze uitdagende functie als Telemarketing Medewerker bij onze bank/verzekering, solliciteer dan snel en word lid van de dynamische team dat zich toelegt op het bieden van uitstekende service! Office.brussels2@manpower.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht